reede, 15. jaanuar 2021

Kuidas kaotada klienti

Otsisin siin internetiavarustest mõningaid tooteid ja vanast harjumust tekkis ikkagi mõte, et Amazon on see koht, kust neid asju saada. 

Kõik väga kena ja sain isegi oma kontole sisse logitud. Kuniks siis valisin endale sobivad tooted välja ja tahtsin oma ostu vormistama hakata. Kõik tundus täiesti toredasti toimivat, aga siis lükati mulle ette vorm, kus paluti, et ma oma mobiiltelefonile saabunud lingi kaudu kinnitaks, et mina ikka olen mina. 

Ja nõnda jäigi Amazon minust kui kliendist ilma - eeldus, et kõigil on nutitelefonid ja igaüks saab oma telefonilt sinna saadetud lingile kinnitust anda, ei pidanud minu puhul paika. Oleks kinnitust soovitud e-posti aadressi kaudu, mis samuti selle kontoga seotud on, oleksin ma ostu sooritanud, aga nüüd ütlesin lihtsalt: "Suur tänu, aga olete minu nüüd oma klientide hulgast välja hääletanud!" Või nagu võõramaakeeles selle peale öeldakse: "I'll bring my business elsewhere!"

Tagareast tõdevad targad: eeldamine on kõigi ämbrite ema...

Kommentaare ei ole: