teisipäev, 11. detsember 2018

Aga mulle meeldib vaielda!

See on nüüd juba nädalajagu vana lugu. Lugu sellest, kuidas ma proovisin Eesti ühe mobiilioperaatori kõnekeskusega läbirääkimisi pidada ja kuidas see siis õnnestus (või pigem ebaõnnestus) ja milliseid etappe selle kõige kestel läbi tuli teha.

Lugu siis selline, et helistan mina mobiilioperaatori infotelefonile ja kuna kõnejärjekord on 3 minutit, siis otsustan, et las nad siis helistavad tagasi, kuna lubati tagasihelistamist 60 minuti jooksul. Loomulikult ei suutnud nad oma 60 minuti lubadust täita ja selleks hetkeks, kui mulle tagasi helistati, olin juba autoroolis ja nii jäi see kõne vastu võtmata.

Aga, alustasin siis otsast peale - st helistasin uuesti. Seekord sain päris kiiresti jutule ja seletasin ära, milles probleem - et mul on ühe inimese kõnekaardi ostmise arve, aga sealt on laadimiskood ära kustunud, et kas ehk on võimalik seda seerianumbri järgi kusagilt kuidagi teada saada. Ja loomulikult öeldakse mulle, et ei ole - et neil pole mingisuguseid jälgi nende asjade kohta, mida nad müüvad ega mingeid seoseid. Mina siis ütlen selle peale, et selline asi pole lihtsalt võimalik - kasvõi raamatupidamise mõttes peab see arveldamine ju korrektne olema ja kindlasti on kusagil andmebaasis omavahel ka seotud laadimiskood ja seerianumber. Aga ikka öeldakse mulle, et sellist asja pole ja nii ei saa. Ma siis seletan, et tean väga hästi, kuidas mobiilsidevõrgud on üles ehitatud, samamoodi ka andmebaasid ja et kui sellel klienditeenindajal pole vastavaid õigusi, siis nii öelgugi, aga ärgu rääkigu mulle, et kusagil neid andmeid pole. Selle peale läks klienditeenindaja täiesti endast välja - et mis mõttes tal pole õigusi, tal kõik vajalikud õigused olemas. Ma siis selgitan, et jah, tal võivad olla vajalikud õigused talle määratud tegevuste jaoks, aga kusagil on kindlasti keegi, kellel on rohkem õigusi ja et seda juttu pole mulle mõtet rääkida, et ühtegi arvepidamist müüki saadetud laadimiskaartide ja -koodide kohta pole olemas. Ega ma selle vaidlemisega suurt kaugemale jõudnud, kuigi jah, klienditeenindaja suutsin täiesti endast välja viia - ikka tuli lõpuks leppida sellega, et laadimiskoodi taastada pole võimalik (ja see õnnetu murdekoht selle arve peal, kus see laadimiskood oli kukutas mobiilioperatoori taskusse täiesti tasuta 3.- euroraha)...

Aga kogu selle asja peale sain aru, et mulle ikka meeldib vaielda, kuid kurvad on need hetked, kui saan aru, et mind lolliks peetakse ja arvatakse, et pean uskuma kõike seda, mida mulle räägitakse. Aga, nagu viimase aja tõdemus on olnud - emotsiooni sai selle telefonikõnega päris kenasti!

Kommentaare ei ole: