reede, 1. mai 2009

Kevadhommik

Kevadel ei pea öö väga pikaks minemagi, et õue astudes võtaks Sind vastu koiduaimdus. Piisab juba kella neljast. Kui sel hetkel leiad ennast alustamas koduteed, siis võid üsna kindel olla selles, et selge taevas pakub Sulle kõiki uue päeva alguse ilusaid lootusi.

Kevadhommikusel koduteel leidub palju vaatamisväärset. Esmalt hakkad aimama päikesetõusu ja tundub, et see peaks ju ometi kiiremini toimuma. Kui aga päike piisavalt kiiresti ennast taevaserva tagant välja ei paiska, siis hakkavad silma muud vaatamisväärsused. Leiad kolme kurge (mitte kolme lehma) esimesi hommikusi lennutiire tegemas, teised kured on ennast enamasti seadnud pesadesse, ühe erandiga, kes põlluserval paikneva veesilma ääres aega mööda saadab. Hommikut on Eesti ühe peamagistraali äärde tervitama tulnud lambakari, kenasti piki teeperve jalutades. Üks tundmatuks jääda sooviv lind viib taevalaotusel läbi hommikvõimlemist - kaks tiivalööki paremalt küljelt, kaks tiivalööki vasakult küljelt ja jälle otsast peale. Märkamatult on päikegi tõusnud. Rohuliblede pealt hakkab silma hommikune hall. Kraavidest tõuseb maagilist auru. Järvepindki on ennast osaliselt võluva uduvaiba sisse mässinud, mõjudes sileda vee kohal iseäranis muinasjutuliselt.

Mõnes mõttes on kahju, kui selline hommikune teekond läbi saab, kuid hea on jõuda koju enne, kui rammestus võitu saab. Ja vahelduseks võib ju kevadhommikusse ärkamise asemel sellesse hoopis uinuda.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Millal on VLÜst saanud VLOÜ? :)
v.

J ütles ...

On aga küsimused :D Tegelikult on nad vist algusest peale olnud registreeritud, küll MTÜna (kas VLMTÜ või MTÜ VLÜ, seda ma ei tea), nagu ma loen plaadi "See terve ilm on imelik" vahelehelt. Aga ma tean, mida Sa silmas pead ja mu meelest on see nii olnud juba vähemalt 1,5 aastat - enne seda aega ei julge ma midagi öelda.

Anonüümne ütles ...

:D naljakas, ma panin alles nüüd tähele - oh mind ja mu lugemist.

J ütles ...

Ju siis enne polnud oluline ;-) Aga ikka juhtub, kui muud asjad palju olulisemad on.