kolmapäev, 21. veebruar 2007

Genf = igatsus

Huvitav, kas ma olen kusagil tundnud kevade lõhna, et mulle tuli peale igatsus Genfi järele (tavaliselt tekitab kevade saabumine vajaduse tunda ennast vabalt, ringi liikuda)? Arusaamatutel põhjustel on tõesti sedasi, et Genf on koht, kus ma ennast tõeliselt hästi tunnen. Seal pole mul kunagi igav ega teki tüdimust. Ei leia ma midagi ahvatlevat lõunamaa- ja suusareisidest, ega hooli suurt eksootiliste kohtade külastamisest, kui muidugi välja arvata Tiibet (aga Tiibetisse minekuks pole ma veel valmis), kuid Genf on alati ootelehel.

Ei tea, kas peaks selle igatsuse igatsuseks jätmagi praegu või hakkama endale organiseerima ühte igatsuse-leevendamise-reisi? Jah, leevendus mõneks päevaks, kuid igatsus järgnevateks kuudeks-aastateks kuni järgmise korrani!

Kommentaare ei ole: