laupäev, 3. jaanuar 2009

Kallis maitse

Mõnikord avastan suure kohkumisega, et mul on väga kallis maitse. Aeg-ajalt leian ennast poes nende riiulite, kus just kõige odavama hinnaklassi tooted ei paikne, juurest valimas asju. Kust olen ma küll omandanud sellise maitse? Kuidas olen leidnud tee nendeni? Ehk on siin tegemist sellega, et miski, mis tõesti hästi maitseb, ka maksab sellevõrra rohkem, ja kui juba korra sellist asja proovinud oled, siis tahad seda tunnet ka edaspidi kogeda? Kuid tegelikult ei ole asi üldse selles, et ilmtingimata vajaksin seda, et osta midagi kallist - mõnikord avastan, et mõni väga kallis toode on hoopis maitsetu või ei lange minu maitsega kokku. Seega on ikkagi määravaks see, mis maitse on - sõltumata sellest, mis see asi parajasti maksab. Lihtsalt mõned asjad, mis mulle maitsevad, maksavad rohkem, kui keskmised selle tootegrupi asjad ja neid võib nende headuse pärast mõnikord endale ka lubada - lihtsalt mõnulemiseks.

Kommentaare ei ole: