neljapäev, 6. august 2009

Sina mulle, mina Sulle

Soe on tunne mu sees. Asi sai ju alguse väikestest asjadest. Ühelt poolt paar head sõna. Teiselt poolt paar hoolivat tegu. Sina-mulle-mina-Sulle-ring läks käima ja asi läheb aina paremaks. Iga korraga tajun aina enam, kuidas minust tegelikult hoolitakse, kuidas minus on nähtud midagi seesugust, mida ilmselt oodata ei osatud. Tegelikult pole selles ju midagi üleloomulikku, kui kaks inimest teineteise suhtes hoolivalt ümber käivad. Tore on teada, et mõni selline inimene on minu jaoks kusagil olemas - olgu ta siis parajasti kus tahes. Ja sõltumata olukorrast - teise inimese naerul nägu on alati tore näha.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jah, seepärast tasubki alati naeratada, sest naerul nägu loob naeratusi.
viive

J ütles ...

Jah, eriti siis, kui on näha, et inimene omaette kohtlaselt naeratab :P

Võimalus ka puht-eht-ameerikalikult katsetada: keep smiling?

Need on vaated minu kõverpeeglis - enne tõdemust, et loomulikult nõustun Sinuga.