esmaspäev, 10. august 2009

Mis Sa seal naerad?

Kui olen ennast jälle seadnud mõtlema ja ühendusi looma, siis pole midagi teha, et jõuan paramatult välja selleni, mis mind naerma ajab. Pole siis imestada, kui kõrvalt kuulen küsimust: "Mis Sa seal naerad?" Oh, kuidas hakata seletama, et olukord on ju päris huvitav, sest oled tabanud siitsamast mõne teemaga seotud inimese ja tead, kuidas ta on analoogses olukorras käitunud ja siis mõtled, et kui vahva oleks, kui ta ka siin ja praegu sedasi toimetaks. Muidugi saan aru, et pole ta siis kohale saabunud teps mitte SELLE eesmärgiga, vaid ikka mingi muu plaaniga. Aga nii põnev on see mõttemäng peas, mis viib selliste võimalike olukordadeni... Ja siis muidugi see küsimus, mis tekib minu enda peakolu sees ning mis leiaks tee TEMANI: "Kas tulid ÕIGE versiooniga tutvuma?"

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vaata üles :)
Viive

J ütles ...

Siin on see efekt, et ühte lugu annab mitme külje alt jutustada - ehk siis ühest loost saab mitu lugu. Siinkohal on konkreetselt juttu minu kangelasest - tead ju küll, keda ma silmas pean.

Ehk siis teisisõnu - ülevalpool ehk leiad vastuse, millist etteastet ma oma peas ette kujutasin ;-)