teisipäev, 18. august 2009

Need ajad on möödas

Kui veel mingi aeg tagasi oli sedasi, et kui mõne mu hea teo peale mõni inimene mulle haiget tegi, siis püüdsin ikka heaga veel teistki korda, siis nüüd tunnen, et need ajad on möödas. Enamasti olen ennast ikka häälestanud headele tegudele ja püüan anda alati endast parima. Kui aga inimesed, kellele olen head teinud, minuga halvasti käituvad, siis ei leia ma mingit mõtet enam nende peale oma headust raisata.

Täna tajusin sellist oma sisemist muutust eriti eredalt, kui üks seesugune inimene järjekordselt mulle kaela sadas. Ju ta siis tajus ükskõiksust mu hääles, sest juba üsna kiiresti jättis ta mu rahule.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

suhtumise eest boonuspunktid!
päris kaval võte on teisele tema enda käitumist tagasi peegeldada. loodetavasti ei kujune sellest kõverpeeglite nõiaring :)

viive

J ütles ...

:D Pole viga, mul on nõidade seas tutvusi ;-)