esmaspäev, 18. mai 2015

Sajatuste saatel...

Sajatuste saatel sai sõnum saadetud. Sajatuste saatel: mind ei huvita, mis sellest saab, mind ei huvita, kas see segab või häirib või tüütab või risustab. Sajatuste saatel: ma tõesti ei hooli sellest, mis sellest arvatakse, missuguse reaktsiooni see kõik esile kutsub. Sajatuste saatel: ma olen loobunud, olemast viisakas, sõbralik, abivalmis, heatahtlik, just praegu ja siin loobusin sellest kõigest, mis selle kõigega ikka peale hakata, kui see mitte kuhugi ei vii, mingit tulemust ei anna.

Sajatuste saatel sai sõnum saadetud...

Ja jälle tõestas elu, et leebus ei vii kuhugi, tuleb ikka panna lisaks kirjatähtedele sõnumile ka omapoolne emotsioon sisse ja vaadata, mis siis juhtuma hakkab. Ja juhtub ikka see, mis muidu kuidagi ei juhtuks - loobumise suur jõud paneb kõik väed pingutama. Ära veel anna alla, veel pole see aeg käes. Ja mina, rumal, lasen ennast jälle petta. Et siis olla taas heatahtlik ja sõbralik ja viisakas ja kõike seda, mida ma muidu ikka olen.

Kommentaare ei ole: