reede, 1. mai 2015

Alkoholiprobleem

Avastasin täna, et mul on alkoholiprobleem. Jah, tõesti, mul on probleem alkoholiga. Ja seda rõhutab iseäranis üks külmkapis olev pudel. Parim enne kuupäev sai paar päeva tagasi mööda ja kuigi võiks ju õhtuse meeleolu loomiseks selle pudeli lahti korkida ja ära lahendada, siis kohe üldse ei ole seda tunnet ja soovi, et tahaks.

Ja vaadates varusid, näen, et veel kolm pudelit on jäänud, sellest kogusest, mille ma ühel detsembriõhtul kingiks sain. "Kangelaslikult" olen ära lahendanud juba üle kümne pudeli. Sellest annab tunnistust klaastaara hulk ühes toanurgas. Tavaliselt seal seda ei ole, praegu on tema eesmärgiks olla seal, kuni kõik pudelid tühjaks joodud saavad ja siis ma saan teha kokkuvõtte, mis ja kuidas maitses. Seesugune on vähemalt olnud minu mõte või siis kaugem eesmärk. Aga, kui pudelid ei tühjene, siis ei tule eesmärk kuidagi lähemale.Ja ei saa need pudelid veel ka taarapunkti poole teele asuda:



Kui nüüd aga sügavamalt asjasse süveneda, siis tegelikult on see väga hea märk, et ma alkoholi tarvitada ei soovi. See näitab, et mu elu on ilus ja tasakaalus ja mõnus. Kusagilt kõrvalt seesugust abi vaja ei ole. Ja mind vaevav alkoholiprobleem on selles valguses ju suisa hea!

Aga, seesugused probleemid võivad siis inimesel olla, alkoholiprobleemid. Kuidas kellelgi - mõnel on probleeme sellega, et alkoholi on ja see vajaks kuidagi heaste tarvitamist, teisel jälle probleeme sellega, et alkoholi ei ole ja kuidas teda siis kätte saada. Igaüks iseenda imelises ilmas.

Kommentaare ei ole: