kolmapäev, 20. mai 2015

Millega ma siis tegelema pean?

Selle järgi, kuidas minu viimased päeva kulgenud on, saan ma väga hästi aru, et ma ei pea mingite asjadega tegelema. Kui kogu aeg kistakse mind selle juurest, millega tegelemine mul pooleli on, ära, siis on see juba väga selge märk, et nende asjadega, millega ma parajasti tegelen, ilmselgelt tegelema ei pea.

Olgu, ma olen valmis sellega leppima, aga millega ma siis tegelema pean? Kas kõigi nende teiste asjadega siis või? Nendega, millega mind minu praegusest põhitegevusest kõrvale juhitakse? Ja millal ma siis peaks leidma selle aja, et tegeleda just sellega, mis tegemist vajab?

Praegu tundub olevat pausihetk, aga kohe-kohe on ju uus toimetus kuklasse hingamas, õigemini on aeg juba nii kaugele tiksunud, et ma imestan, miks sellel teemal veel miskit toimunud pole, ja selles vaimus ma püüan anda kõik endast oleneva, et siis, kui aeg tuleb, ei peaks ma tegelema nende asjadega, mida praegu proovin joone peale saada.

Kommentaare ei ole: