esmaspäev, 18. mai 2015

Mind on avastatud!

Kas kolme päeva mustrite põhjal võib teha pikaajalisi ja põhjapanevaid järeldusi? Mina praegu tahaks teha.

Kolm viimast päeva on olnud üle tüki aja järjestikusena väga-väga helged. Kui olen siin tundnud eraldatust ja eraklikkust, oma praeguse eluviisi tõttu, siis need kolm viimast päeva on selle tundmuse nüüd pea peale keeranud. Mind on avastatud, mind on kaasatud, minuga koos on aega mööda saadetud.

Esimene terav tõdemus sellel teemal toimus laupäeval, kui mu ümber olid korraga peaaegu kõik minu jaoks olulised inimesed. Ühel ajahetkel ühes kohas koos. Hea ja mõnus oli see tunne. Ja need järgnenud kutsed, tänasesse päevagi kaks juba mahtunud. Üllatavaid kutseid, neist kohtadest, kust ma enam midagi ei lootnud, oodanud. Ja neid kohtumisi, millest mul pole hommikul aimugi olnud ja mis õhtuks ikkagi aset leidnud on, eilsesse mahtus neid suisa kaks.

Mulle see asi küll meeldib, nõndamoodi, sedasi. Tore, on taas olemas olla. Suur tänu kõigile selle ühise aja eest!

Kommentaare ei ole: