esmaspäev, 24. jaanuar 2011

Välja kutsutud

Mulle meeldivad väljakutsed. Mulle meeldib raskustest võitu saada. Mulle meeldib, kui eesmärgi saavutamiseks tuleb vaeva näha. Need asjad on mulle ikka meeldinud ja tore on, kui satun seltskonda, kus inimesed saavad minust aru ning oskavad luua olukordi, kus emotsionaalses plaanis väljakutseid esitades suudavad nad mind panna rohkem andma ja edasi püüdlema.

Selliste motiveerijate abiga võin ennast leida tegemas asju, millega ma arvasin, et ma hakkama ei saa. Väljakutsete esitajad on headeks abimeesteks edasiminekul, sest ikka on vaja, et keegi väljastpoolt mu enda poolt seatud eesmärke edasi nihutaks ning näitaks kätte selle, mida veel saavutada võiksin.

3 kommentaari:

viive ütles ...

mõnu piiride nihutamisest!

viive ütles ...

või oleks õigem nihutamisel?

J ütles ...

Nii üks kui ka teine... Mõnu igal juhul ;-)