esmaspäev, 24. jaanuar 2011

See, mida olema ei saa

See kõik, mis toimus, oli see, mida mitte kunagi olema ei saa. Aga kõik, mis olema peaks, sai õigesti ja ilusasti. Naljakad seosed loob elu, tahtmatult, aga siiski. Korraga avastasin oma peas mõtte, mida ma enne kuidagi näha polnud osanud. Kõik toimus lihtsalt sedasi, nagu ma olen näinud, et asi peab olema, ja kummaline oli üldse sellise seose tekkimine. Siis veel sinna juurde ka teine osa rituaalist, täiesti sujuvalt, ilma erilise keerukuseta.

Elu tegi teoks taaskord ühe võimatu asja. Lihtsalt tahtis, võttis kätte ja tegi. Mina aga vaatasin kõrvalt ja imestasin, et mis siis nüüd toimub ja kas siis asi on tõesti sedasi, et see asi, mille peale mina isegi mõelda pole osanud, on nüüd siinsamas toimumas ja tõelisuseks saamas.

Taaskord tuleb pähe moraal: kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.

Kommentaare ei ole: