esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Loitsu mõjust

Täna käisin päev läbi ringi mõttega, mis minu peas oli. Üks asi vajas tegemist ja kuidagi ei suutnud ma oma mõtetes leida õiget teed asja teoks tegemiseks. Ikka oli mingi takistus justkui mu mõtetes ees, oli mingi tõke, mis takistas mul edasi minemast.

Aga mõte käis kui loits mu peas ringi ega tahtnud mind kuidagi rahule jätta. Siinkohal aga tuli mulle elu ise appi ja andis kätte võimaluse, olgu ma ise ainult piisavalt tegija, et võimalus ära kasutada ja mõte minu peast saab reaalsuseks. Nii see asi siis läkski - loitsust minu peas sai tegelikkus.

/Eks ikka ise pidin ka oma panuse andma, et asi tõeks saaks, aga teadmata kust saadud väega tegingi seda, mida teha oli vaja. Iseendaga olen väga rahul. Ja loomulikult tänulik elule, kes mulle suurepärase võimaluse kätte mängis!/

Kommentaare ei ole: