esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Ise otsustada

Kas ma võin ise otsustada, mida ja kuidas teen? Kas ma võin ise otsustada, kuidas aru saada sellest, mida mulle öeldi? Kas ma võin ise valida, milliste asjade puhul ettepandud mustrit pidi toimetada ja milliste puhul mitte? Kui ma teeksin sõna sõnalt nii, nagu öeldi, siis saaks see olema ju puhas kustutusprotsess. Kui aga teeksin valiku, siis saaksin teha nii, nagu viimasel ajal ikka olen teinud - need asjad, mis mulle just eriti meeltmööda pole, neid eiran, ja need, mis väga meeldivad, jätan kenasti oma mälusoppidesse alles.

Aga milleks mulle selleks kõigeks üldse talitamisjuhised kusagilt väljastpoolt, kui niikuinii otsustan ise, millesse kuidas suhtuda ja mida peale hakata selle kõigega, mis toimub?

2 kommentaari:

viive ütles ...

Sest alati on olemas keegi, kes peab ennast targemaks ja teadjamaks ja ta ei malda/tema arvates ei tohigi ta seda teavet vaid enesele hoidma... ma ei saa aru... nii kaua ilmas elanud ja ikka veel pole Sa sellest aru saanud/teadlik olnud :D

J ütles ...

:D No eks mul kipuvad mõned asjad vahest meelest ära minema... Aga need polnudki teab kui tõsised mõtted või kahtlused mu peas - lihtsalt selline mõte käis peast läbi, et...