pühapäev, 30. jaanuar 2011

Aeg muudab kõike

Kui hetkel, mil kõik toimus, tundus mulle, et sain aru sellest, et ei hoolita, siis nüüd, veidi asjade üle järele mõelnud ja natuke taustainfot kogunud, saan aru, et see oli hoopis jõu demonstreerimine, protestiavaldus ja kõik, mis sinna juurde käib. Aeg, mis kõike muudab, on ühe mu elustseeni taaskord uude valgusesse asetanud.

Kõige selle juures tahaksin aga suuta kiiremini reageerida ja aru saada, aga kui elu pakub selliseid kihistumisi ja asjade selgeid piirjooni koheselt välja ei joonista, siis ei oska minagi neid näha. Läheb aga mõni aeg mööda, selgub nii mõnigi huvitav fakt ja asjad saavad selgemaks, tegude motiivid tulevad esile.

/Kui minu soov oli olla/saada tugevuseks, siis saan aru, et selleks ma olengi juba saanud - mul on hea meel selle üle, et soovid täide lähevad (ja veel nõnda kiiresti)! Laseme aga samas vaimus edasi, sest tunnen, kuidas tugevus minu sees kaunisti kasvab./

Kommentaare ei ole: