pühapäev, 23. jaanuar 2011

Nii hea...

"Kas Sa said auhinna? Mille eest Sa selle said? Kust Sa selle said? Kas tema andis selle Sulle? Miks ta selle Sulle andis?"
"Ma olen lihtsalt nii hea!"

Selline jutuajamine leidis siis aset. Nende küsimuste juures oli paras paanika ja ma ei oska isegi öelda, mis kõik veel. Aga minu vastus oli kaljukindel, sest mida muud oleksin ma ikka osanud nende küsimuste peale vastata. Olen jah hea, olen nii hea ja veel paremgi, aga kahju, kui seda headust hinnata ei osata ja tähele ei panda, tehakse imestunud nägu selle peale, kui keegi mulle midagi heast südamest annab, sest ma olen lihtsalt nii hea...

2 kommentaari:

viive ütles ...

Ole edasi!





(väga kena sõnamäng kukkus välja -ise olen rahul :D)

J ütles ...

Kui juba ise rahul oled, siis on ju kõik väga hästi :D Mis minulgi siis enam, kui Sinu üle rõõmu tunda!