pühapäev, 22. märts 2015

Mulle meeldib vabadus

Ühe poolelioleva projekti raames saan praegu aru sellest, kui väga mulle meeldib vabadus. Vabadus ise teha, otsustada, leida see õige toon, värv ja tunne. Aga teadagi, sõltub kõik sellest, kelle jaoks midagi tehakse. Kui ikka klient tulemusega rahul ei ole, siis võin mina oma sisetunde ja teadmise panna, kuhu iganes ma soovin.

Eks ma siin mõni aeg tagasi olin ka dilemma ees - klient soovis ühte, mina teadsin, et võiks olla teisiti. Aga tuli teha nii, nagu klient tahtis. Kui esialgne variant sai tehtud ja välja pakutud, selgus, et see ikka ei sobi. Ja kui ma siis rääkisin sellest, mis mõtted minu peas ringi käisid, siis mõistis klient ka, et asi võikski olla vähe teisiti.

Ja eks selle kliendi mõjutamisega või oma arvamuse pealesurumisega on sedasi, et kuna ma ise hindan vabadust, siis tahan ka teistele vabaduse anda: et nad saaksid ise teha, otsustada, soovida, tahta...

Kommentaare ei ole: