reede, 20. märts 2015

Kingsepa kingadest

Eile oli siis see erakordne päev, kui minu ettevõte sai endale lõpuks domeeninime. Mul ei olnud selle jaoks enne lihtsalt vajadust. Nüüd tuli see vajadus hoopis teistpidi, kui need asjad tavaliselt tekivad. Vajadus tekkis sellest, et klientidele on vaja testkeskkondi ja mul on lihtsam seda teha niipidi, et testkeskkonna "enda" juures üles panen.

Ja muidugi oli asja esimene iroonia see, et ma leidsin, toimetades parajasti kahe kodulehega, et mul pole aega enda ettevõttele kodulehte teha. Muidugi tuli kohe meelde lugu kingsepast ja tema kingadest, või pigem nende puudumisest.

Eks ma olekski sellel asjal lasknud niimoodi olla - et kui pole aega, siis pole aega. Aga, sisestades oma kodulehe aadressi, ei meeldinud mulle see, mida ma seal nägin. Siis polnudki muud, kui kulutada see paar minutit, et leht valmis teha. Maailma kõige lihtsam koduleht sai, aga kõik vajalik on seal olemas. Või siis teisisõnu, mis minu jaoks hoopis olulisem on - vähemalt ei paista sealt ebavajalik välja.

2 kommentaari:

Kodulehe tegemine ütles ...

Väga huvitav lugemine :)

J ütles ...

Suur tänu!