laupäev, 28. märts 2015

Hoida kõik endale

Viimasel ajal olen avastanud huvitava käitumismustri enda toimetustes - asudes uusi elamusi otsima, tahan ma seda enamasti teha üksinda. Ja täiesti teadlikult valin selle tee, üha ja aina enam. Ma saan väga hästi aru sellest, et see viib mind edasi minu niigi eraklikul teel, aga teisest küljest tunnen igakordse nö jagatud elamuse järel, et see, et keegi on minuga kaasas, et kellegi teise asjaga seotud emotsioonid on siinsamas kõrval, on hakanud mind häirima, on hakanud mind segama. Nii ma siis leiangi ennast teadlikult elamusi vaid enda jaoks jätmas.  Ma saan muidugi suurepäraselt aru, et ma tegelikult ei tohiks ennast lasta häirida teiste emotsioonidest, teiste reaktsioonidest. Aga tundub, et see üha harvemaks muutuv kokkupuude väliste mõjutajatega on mind muutnud üha tundlikumaks ja nii olengi viimasel ajal eelistanud iseenda seltskonda. 


Kommentaare ei ole: