reede, 20. märts 2015

Mis ma nüüd teen?

Terve selle nädala võib kokku võtta nii, et minul on ühed plaanid, elul aga sootuks teised. Ja kuigi ma peaks saama ise oma elu korraldada ja kõik peaks sõltuma vaid minust endast, siis ikkagi on nii, et allun väliste tegurite mõjule.

Nii on sellel nädalal vastu taevast lastud päev, mil oli erakordselt soe kevadilm ja ma olin ennast pikale ja mõnusale jalutuskäigule seadnud - kuigi sain pool tundi aega endale juurde võideldud, jäi see aeg siiski lühikeseks. Aga pole viga, võtsin kahel teisel päeval endale selle aja, et mõnusasti värskes õhus aega mööda saata.

Ja nagu ikka, on olnud hommikuid, kus on selge plaan, mida päevaga peale hakata, milliseid töid teha, kui mõni telefonikõne või postkastis leiduv kiri annab päevale sootuks teise sissejuhatuse, sootuks teised prioriteedid seab.

Selle kõige keskel ma siis mõtlengi, et võib-olla ei peaks ma püüdma elu kontrollida, vaid mul tuleks vooluga kaasa minna. Eks ma tegelikult sellega praegu tegelengi, küll kõige jaoks on aega. Ja kui polegi, siis küll ma vajaliku aja võtan.

Kommentaare ei ole: