pühapäev, 27. september 2009

Nüüd ma siis tean

Kui ma siiani veel kahtlesin, siis nüüd ma viimaks tean - Untsakate, Väikeste Lõõtspillide Ühingu ja Pärnu Poiste ühendansambel koosneb kolmest pillimehest: Eddi Leet, Marek Rätsep ja Raido Koppel. Kolm ansamblit, kolm pillimeest - saabki kolmest ansamblist ühe ühendansambli. Aga eks ansamblinimed on need, mis määravad - kui rahva seas on levinumad nimed Unstakad, Väikeste Lõõtspillide Ühing ja Pärnu Poisid, siis võib tõesti sellist kombinatoorikat kasutada ajaleheartiklite sisukokkuvõtetes. Jah, eks enamasti ongi nõnda, et teame ansamblite nimesid, aga mitte seda, kes seal mängivad.

Mul on vist midagi viga, et ei taha vaid ansamblinimega piirduda ja kipun välja uurima, mis nende pillimeeste nimed on, kes ühes või teises koosseisus üles astuvad.

/See Väikeste Lõõtspillide Ühingu osa on juba ammu tõestust leidnud - hea, et ka teised inimesed sellest nüüd viimaks teada said ;-)/

3 kommentaari:

viive ütles ...

Ma lugesin ka mingit nupukest ja irvitasin, et vaat, kus lajatavad. Küllap on seal veel mingeid punte, kes kõik käisid, sest nimede taga on ju kooslusi teisigi :D

viive ütles ...

ja nüüd sain kaldkriipsude naljas ta aru - hästi paned! :D

J ütles ...

See nimekiri oleks vist liiga pikaks veninud? Eks siis pandigi põhilised kirja ;-)