pühapäev, 27. september 2009

Nimekiri tuleb teha?

Olen suhteliselt iseäralikus olukorras. Tahan üht asja teoks teha, aga mida rohkem ma selle peale mõtlen, seda enam tekib takistusi mu tee peale ette. Asi on nii mitmetahuline, et ma ei suuda endale selgeks teha, kuidas seda teostada nii, et kõik oleks hästi ja ma ise oleks tulemusega rahul.

Kas peaksin hakkama nimekirja tegema - plussidest ja miinustest, poolt- ja vastuväidetest? Või peaksin asja lihtsalt ära tegema nii, nagu mina tahan, ja siis alles vaatama, mis sellest kõigest välja tuli.

Kus on see võlukera, mis annab mulle õige vastuse kätte? Kas on piisavaks asja ärajätmise põhjuseks juba seegi, et ma nõnda kahtlema kipun? Või pole ma veel piisavalt asja headele külgedele tähelepanu pööranud. Tean, et see on peamiselt mu enda peas tekitatud probleemiderägastik, sest tahan tõesti, et välja kukuks midagi väga head, kuid kogemused on õpetanud nii mõndagi ja seetõttu teevad ettevaatlikuks.

4 kommentaari:

viive ütles ...

Viive eksperthinnang: kui on võimalus, siis anna aega settida, eks siis selgub, et kas ja mis. Ja siis muidugi veel see ka, et kas elada nii, et ei pea kahetsema või elada nii, et ei kahetse. Leia õige variant ja siis on selge, kumb tee valida. :)

J ütles ...

Aitäh, võimalust ikka on. Aga kardan, et oodates läheb asi aina hullemaks - mida kauem oodata, seda enam kipub seis hägustuma :P

viive ütles ...

siis aja kokku geeniuste klubi ja seal selgub tõde :D

J ütles ...

:D Olekski viimane aeg koguneda juba - polegi ammu millegi geniaalsega lagedale tuldud.