teisipäev, 18. detsember 2007

Tere tulemast pealinna!

Mis te arvate, mis võiks olla parim meelelahutus enne jõule? Loomulikult võiks selleks olla pealinna külastamine - teate küll seda, mis asub kusagil Belgias ja kuhu on koondunud väga rahvusvaheline seltskond. Eks mul oli jälle see rõõm, et taaskord said minu jalad selle suurepärase linna tänavaid mööda jalutada.

Kui nüüd aga tõsiselt rääkida, siis tegelikult oli seekordses külastuses kaks täiesti suurepärast elamust. Kuigi esimesel hetkel võiks arvata, et selleks oli Brüsseli jõuluturg, vaateratas ning liuväli, kui linna jõuluatraktsioonid, siis positiivseid emotsioone tõid kaasa hoopis teist laadi meelelahutused.

Esimeseks oli nuudlite söömine tai-hiina suunitlusega söögikohas, kus sööja silme all valmisid nuudlid. See oli tõeliselt tore vaatemäng, kuidas kokk osavalt taignaga ümber käis ja päris tihti võis aknast välja vaadates leida imetlejaid, kes seda vaatemängu kaema olid tulnud. Loomulikult olid värsked nuudlid täiesti vastupandamatud ning toitu sai lisaks kõhule ka vaim.

Teiseks meelelahutuseks oli "sattumine" lauamängude poodi - kuigi kanti, kus pood asus, olin ka enne külastanud, siis ei osanud ma eales arvata, et sealsamas nurga taga on seesugune imedemaa. Milline valik, milline mitmekesisus - selles poes käies avastasin, et sinna peaks kohe väga sügavale sisse minema. Eks nüüd siis teate, kuhu ma edaspidi võimalusel ikka sisse astun ja mõne uue mängu endaga kaasa haaran. Seekordsed ostud möödusid küll vaid jõulude tähe all - loodetavasti on tulevased mängurid rahul.

Kommentaare ei ole: