esmaspäev, 27. september 2010

Vastus küsimusele

Leidsin ootamatult vastuse mind juba pikalt vaevanud küsimusele. Ja vastus oli lihtne - õige aeg pole veel käes. Ma olen tõesti suure hooga ajast ette rutanud, sest õige aeg jõuab kätte alles peaaegu nelja aasta pärast. Vaat sedasi on lood. Selle ajani peaksin ma oma praeguste plaanide kohaselt elama küll. Et siis nelja aasta pärast tulevad kõik asjad - nii vastused kui ka lahendused. Eks soovige mulle siis kannatlikku meelt! Ja sedagi siis, kui on õnne...

Ja avastasin, et olen ka muus osas ajaliselt mööda pannud - väljaöeldud soov täitus hoopis kiiremini, kui seni arvasin - võttis aega aasta ja ühe kuu, seni olin arvamusel, et kaks aastat.

Elu kiirteel?

2 kommentaari:

viive ütles ...

Vaat nüüd... mille järgi sa neid aastaringe loed?

J ütles ...

Varasemate juttude ja lepitu järgi...