esmaspäev, 13. september 2010

Tsivilisatsiooni hüved

Kui tuled tagasi piiratud maailmast, mida ümbritseb vaid meri, siis võiks ju tekkida vajadus tsivilisatsiooni hüvede järele (kuigi tsivilisatsiooni on selles piiratud maailmas piisavalt - elekter, internet, keskküte). Võiks ju olla midagi seesugust, mida igatsed. Ainus asi, millest tõeliselt puudust tunda oskasin, oli muusika. Ei ole ma jaksanud/tahtnud kogu oma plaadikollektsiooni elektrooniliseks teha ja nii ei olnud mul kaasas kõiki neid laule, mida tean oma plaadiriiulis olevat. Ja mõnest jõudsin tõesti puudust tunda. Kuid muud asjad oleks võinud olla või ka olemata olla - üllatavalt hästi olin ennast enne minekut ette valmistanud, isegi imestasin, kust ma nii täpselt teadsin, mida mul vaja läheb. Mis siis, et kogemus oli juba teistkordne, siis kaasavõetud asjade nimekiri laienes vaid ühe asja võrra, ülejäänu rahuldas täielikult mu vajadused.