neljapäev, 16. september 2010

Kontrollida olukorda

Ma arvasin, et kõik on korras ja mu emotsioonid on täiesti paigas, ilma igasuguste liialdusteta. Aga oli vaja vaid seda ühte hetke ja kohe sain aru, et minul pole selles olukorras midagi teha, sest kontroll on täiesti puudu. Ei-ei, ma polegi mõelnud, et ma peaks midagi kangesti kontrollima. Lihtsalt arvasin, et ma võtan asja külma kõhuga. Aga nii see asi ei ole, tuli välja.

Eks ma nüüd saan aru, miks pole asjad läinud nii, nagu juba pikalt soovinud olen. Ilmselt seepärast, et ma ise pole valmis. Kuigi ma ei usu, et aja jooksul midagi muutuda võiks. Sest reaktsioon on samasugune, nagu ta oli mitmeid kuid tagasi. Selles osas pole midagi muutunud.

Tegelikult on kummaline see, kui asjad, mis on olnud ühtemoodi, korraga mingite asjaolude tulemusena muutuvad hoopis teistsuguseks. Kuidas midagi, mis on kulgenud oma kindlat rada, saab korraga hoopis teistsuguse tee.

Kommentaare ei ole: