laupäev, 18. september 2010

Hooaeg läbi

Täna käisin siis arvatavasti sellel hooajal viimast korda purjetamas. Ja justkui kogu selle toreda seikluse krooniks oli see, et täna siis läks sedasi, et sadas vihma, erinevalt kõigist nendest eelmistest kordadest, mil purjetamas olen käinud. Pidi ju see vihm ka viimaks ära tulema, oli teist juba narritud ka mitmel korral.

Ja hooaja kenaks kokkuvõtteks olid sadamas olemas kõik need alused, millega sel suvel purjetamas käinud olen - suured ja väikesed, ühe- ja kahemastilised, tänapäevased ja veidi vanemad. Päris soe tunne oli südames neid kõiki korraga näha sedasi. On olnud vahvaid seiklusi ja on olnud ärevaid hetki, aga alati on olnud hea!

Purjetajate jaoks jätkub hooaeg veel pea poolteist kuud, mina aga olen rahul, et viimaks ometi täitus mu kauaaegne soov purjetada ja et võimalusi selleks oli täiesti toredasti!

Seilamiseni!

Kommentaare ei ole: