esmaspäev, 14. jaanuar 2008

Iga asja jaoks oma koht

Sattusin eile täiesti juhuslikult vaatama ETV Live'i lindistust, mis oli tehtud Smilers'i kontserdist. Kui nägin, kuidas inimesed kammitsetult oma kohal istusid ning sedasi proovisid nautida pakutud etteastet, vajus mul suu lahti. Iga asja jaoks on ikka oma koht olemas ja kui mõni asi tõstetakse kohta, kuhu ta ei sobi, siis minu arvates kaob ära kogu võlu. Minu jaoks on ühe kontserdi juures oluline see, et toimuks energiavahetus - ansambel laval annab enda energia publikule ja kui publik sellele hästi reageerib, võimendub kogu energia. Sellise muusika nautimiseks on aga minu arvates vaja füüsilist vabadust, sest kuidas Sa ikka naudid rokkmuusikat, kui istud ühe koha peal ja heal juhul lööd jalaga takti ning õõtsutad ennast ühe koha peal.

Teisest küljest oli mul hea meel, et mul isegi ei olnud võimalust kiusatuse tekkimiseks seda lindistust ise vaatama-kuulama minna. Mõtlesin, et oleks ehk tahtnud sellist huvitavat asja näha või Smilers'it nautida, kuid nähes nüüd seda, mis sest asjast välja tuli, oli mul ainult hea meel selle üle, et olin sellel ajal üldse Eestist ära ning seetõttu ei olnud mul isegi võimalik kaaluda, kas üritusel osaleda või mitte. Seeläbi ei saanud tekkida ka mingit igatsust, kahetsust või muud sarnast.

Kommentaare ei ole: