neljapäev, 10. märts 2011

Vaba valik

Ma olen alati uskunud sellesse, et inimene peab toimetama oma vaba valiku kohaselt. Olen alati olnud veendunud, et inimene peab vabalt valima, kas ta midagi tahab või ei taha.

Kuigi see võib olla naiivne arvamus, siis olen ikka selle järgi ka talitanud. Ja ise olen tahtnud väga paljusid asju teha, mis on kõik minu vabad valikud olnud. Eks mõnikord olen oma valikutega hädas ka, aga mis teha, teistmoodi ma ka valida ei oska.

Ja eks ole minu vaba valik ka see, et ma tahan, et teistel oleks nende vaba valik toimetada oma südame ja soovide järgi, teha seda, mida hing ihkab. Ja kui ei ihka, siis jätta ka tegemata kõik asjad.

Ühel hetkel said kirja pandud umbes sellised read:

Ma tahan olla midagi,
mida Sa tahad,
ma ei taha olla midagi,
mida Sa pead.

Ja ma jätkuvalt usun nendesse ridadesse, olgu siis see Sa kes tahes.

Kommentaare ei ole: