laupäev, 26. märts 2011

Ikka merehaige

Nägin inimesi mäe otsa ronimas ja kohe tabas mind mõte: kui nad sinna tippu jõuavad, siis nad näevad merd. Ja hetk hiljem sain aru, et see pole sugugi nii. Kuidas saab keset sisemaad, merest kilomeetrite kaugusel, mäe otsa ronides merd näha? Otse loomulikult pole see võimalik, aga minu pea tegi sellise ühenduse ja ilmselt oli see kantud mingist sisemisest tundest, et kui ronid mäe otsa, siis paistab meri kätte. Aga see ei pruugi ju ometi niimoodi olla ja olen ma ju varemalt isegi olnud sellises seisus, kus ühe mäe otse jõudmine tähendab seda, et selle taga näed teist, kolmandat ja neljandat, mille otsa ronida. Kuid see tunne minu sees ja see iseeneslik mõte oli kohe kohal - jõuavad mäe otsa ja näevad merd - merehaige, nagu ma jätkuvalt olen.

Kommentaare ei ole: