neljapäev, 10. märts 2011

Ma ju teadsin

Nagu ikka, algas hommik oma tavalise tüünusega. Ikka need rutiinsed toimingud, ikka üks ja seesama. Kõik otsast peale, uus päev ees valla.

Oli üks toimetus, mis tuli ära teha. Ja juba sel hetkel, kui ma sellega alustasin, teadsin ma, et sinna see asi siis nüüd läheb, sinna, kuhu ta tavaliselt ikka läinud on. Läks aega ja siis selgus, et läheb veel rohkem aega.

Ja juba ainuüksi sellest, et läheb veel rohkem aega, teadsin ma juba, et see tähendab täpselt seda, mida ma juba teadsin, teadsin juba enne. Ja nii see asi siis läks, läks see lubatud aeg ka mööda ja tuligi välja, et aega tuleb veel anumatesse juurde lisada.

Ma ju teadsin, juba hommikul, et see asi niimoodi läheb. Ma ju teadsin, sest mul on kogemus. Aga kas saab see asi kunagi ka minema niimoodi, et ei läheks nii, nagu ma tean, et läheb, vaid läheks niimoodi, nagu ma tahan, et läheks?

Kommentaare ei ole: