pühapäev, 27. märts 2011

Mõni inimene kohe on...

... selline, et paneb naerma ja naeratama. Täna avanes mul taaskord võimalus näha inimest, kes ikka ja alati suudab mind naerma ja naeratama panna. Vaatasin seda inimest ja mõtlesin, et milline vägi on küll ühe inimese sees, kui ta mulle sedasi mõjub. Tema oskab ja teab, kuidas meelt lahutada, tema on osav selles, et minu suu kõrvuni pähe toimetada.

Ja kõige selle naermise ja naeratamise taustal on see inimene väga hooliv ja hoolitsev, mis mind tema juures veel eriliselt võlub.

Nõnda polegi imestada et vaid loetud minutite jooksul sai mu tuju heaks, isegi kui ma temaga sõnagi ei vahetanud, vaid kuulasin ja vaatasin ja nautisin. Ikka suutis ta minu sisse tuua selle soojuse, mida ta on sinna ikka tuua osanud.

2 kommentaari:

viive ütles ...

Eksole, ma muigan ka. Nojah, mul on ju väga hea kujutlusvõime ka, aga sellele vaatamata... mõni inimene kohe ON. :)

J ütles ...

Tore :D Sul siis ka tuju hea! Siis tegi ta kohe kahe inimese tuju heaks, vähemalt kahe ;-)