laupäev, 26. märts 2011

Kui teeb haiget, siis...

Kord rääkis mulle üks inimene, et kui mingi asi teeb haiget, siis see on õppetund selle kohta, et see asi, mida parajasti teed, ei ole sinu jaoks ette nähtud ja peaksid õppust võtma ning ära lõpetama selle asja.

Jäin siin nüüd ühel hetkel selle asja peale pikemalt järele mõtlema. Seda lihtsalt seepärast, et on olnud üks asi, millega olen päris aktiivselt toimetanud, aga mis ühel või teisel hetkel on välja viinud valuni, enamasti füüsilise valuni. Arvasin, et see on seotud ühe konkreetse inimesega, kuid praegu hakkab mulle üha enam tunduma, et see on seotud ühe konkreetse teemaga.

Ehk siis mõtlen siin omaette, kas ma ehk peaksin selle asja katki jätma, sest see on teinud ja jätkuvalt teeb mulle haiget. Ju siis ikka pole mulle seda ette nähtud, kui kõik märgid juba seesugused olema kipuvad.

Kommentaare ei ole: