laupäev, 27. november 2010

Uus küsimus

Kui siiani on mu põhiküsimuseks, mulle tundub, olnud: "Miks?" Siis viimasel ajal on see asendunud minu peas hoopis uue küsimusega: "Kuidas?" Ma arvan, et selle peale annaks kirjutada terve pika analüüsi, kuid mina seda teha ei oska ja ilmselt pole see ka vajalik. Küll aga tean päris kindlasti, miks on üks küsimus asendunud teisega. Asi on väga lihtne, sest siiani peas ringiluusinud küsimusele ei ole vaja vastust otsida, sest see on nii ilmselge. Nüüd on hoopis huvitavam see uus küsimus. Ja see ei ole isegi vist päris täpselt määratletav küsimusena, millele oleks vaja vastust leida. See on pigem üllatuse väljendus - märk sellest, et midagi on täpselt nii, nagu olema peab, ja et see, kuidas see kõik täpselt niimoodi olla võib, on lihtsalt üks suur elu imedest.

Kommentaare ei ole: