laupäev, 27. november 2010

Riukad teises inimeses

Ma olen endale saanud uue kangelase, kes ei tea midagi sellest, et ta minu kangelane on. Võib-olla saab ta sellest kunagi teada, võib-olla ei saa. Aga kangelaseks olemise põhjused on sellised, mille puhul mõned teised inimesed vaid pead vangutaksid. Selleks, et inimene, kellest on nüüd saanud minu kangelane, oma kangelase tiitli auga välja teeniks, pidi ta välja mängima need riukad, mis olid tema sees peidus. Ja nii ma siis vaatasin ja kuulasin ning kogu selle protsessi käigus nägin, kuidas minu silme ette tõusis kangelane, sest sellise osavusega visata vimkasid sedasi, et see, kellele need suunatud olid, ei saanud hetkekski aru, mis temaga tehtud on - milline ütlemata suurepärane oskus!

Teisalt aga peaks vist oma uue kangelase käest küsima veidi tausta kohta ja mida ta täpselt silmas pidas. Kas see oli ehk veel peenem iroonia, kui teemat mittevaldavale inimesele (kes ma kahtlemata olen) esmapilgul tundus, või oli see lihtsalt üks väljapakutud lahendusvariant? Ka siin on, mille üle järele mõelda...

Kuidas küll mitte võlutud saada, kui sedasi justkui iseenesest kangelane tee peale tekib?

Kommentaare ei ole: