laupäev, 20. november 2010

Kummitamas

Sai siin ükspäev endale rõõmustatud Bonzo ja Tõun'i uus plaat "Diip". Täna mängis see mul plaadimängijas ja ühe loo algus oli väga sarnane ühe teise looga, mida tean. Tükk aega pidin vaeva nägema sellega, et aru saada, mis lugu see täpselt on ja selle plaadilt kuuldud loo lahutama sellest loost, mida juba eelnevalt teadsin. Kuskil lahutamisprotsessi poole peal tekkis tahtmine seda varemkuuldud lugu kuulata - et paneks aga plaadi masinasse ja muudkui kuulaks. Aga kus sa sellega, kui sain lood omavahel ära lahutatud, siis sain aru, et mul polegi võimalust varemkuuldud lugu plaadi pealt kuulata, sest see pole lihtsalt veel plaadi peale jõudnud. Samas on keeruline olukord ka elavas ettekandes loo kuulmisega. Eks ma siis peangi leppima selle muusikaga, mis mu peas kummitab, sest teist võimalust praegu lihtsalt ei ole.

Vaikne taevas, vaikne maa, õhtu hakkab kustuma... - kas kuulete, kuidas tangorütmid kõlavad? Sõnad on mu mäletamist mööda Anzori Barkalaja kirjutatud. /Mu silme ette kerkis kujutluspilt ühest tuntud "tantsuansamblist" ja muie tuli suule./

Kommentaare ei ole: