laupäev, 27. november 2010

Kas leidsid?

Ma ei tea, kuidas on teistel inimestel. Ma ei tea, kas nad leiavad oma hingesugulased lihtsalt või ei leia nad neid kunagi. Samuti ei tea ma seda, kuidas on teistel inimestel inimestega, kes nendega sobivad.

Seda ma ei tea, aga nüüd olen tunda saanud seda tunnet, mida olen terve elu otsinud, seda tunnet, kuidas teine inimene käib minuga täpselt kokku ja kõik, mis meie vahel toimub, on lihtne ja loomulik. See on üks ütlemata ilus ja hea tunne. Ja ma olen selle tunde üle väga õnnelik.

Ma tean, et võimalikke edaspidiseid arenguid on palju ja erinevaid, kuid seda praegust ideaalse kokkusobivuse tunnet ei saa mult keegi võtta.

/Ja kogu selle täiuslikkuse varjus ei ole ma üllatuslikult isegi väga hämmeldunud, millist reaktsiooni pidasin enda puhul tavaliseks. Ju siis on see tõesti nõnda loomulik, et imestada pole siin millegi üle./

Kas leidsid? Jah, leidsin. Või peaksin hoopis tõdema, et leidsime?

Ka lause filmist "Jerry Maguire" - you complete me - on täiesti sobilik.

Kommentaare ei ole: