laupäev, 20. november 2010

Üles leidsin!

Filmis "Four Weddings and a Funeral" on selline stseen, kus Hugh Grant on kapis, sest kogemata siseneb ruumi, kus ta on, noorpaar ja asub omi asju ajama ilma, et Hugh Granti märkaks. Ja siis ühel hetkel leiab Hugh Grant, et ta on liiga kaua oodanud ja siis astub noorpaari imestunud pilkude all kapist välja mingi jupstükk käes lausega: "Found it!"

Millegipärast tuli mulle see stseen meelde nüüd, kus olen üles leidnud laulu, mida kaua otsinud olin. Selleks lauluks on siis Charles Chaplin'i "Naeratus". Üles leidsin ma ta Georg Ots'a kasseti pealt, mis mulle eelmisel nädalal Mardilaadal näppu sattus. Ju siis ikka oli ette nähtud, et ma kasseti endale rõõmustan ja et see lugu selle kasseti peal on. Nüüd on mul võimalus seda kaunist lugu kuulata nii palju, kui süda lustib. Ja veel millises esituses!

Kommentaare ei ole: