kolmapäev, 25. juuli 2007

Kesknädal käes

Pärast tormakat nädalavahetust ei ole mul kirjutada millestki erilisest, millega oleksin vahepeal hakkama saanud. Püüan jõu- ning unevarusid taastada ja ehk saan nädalavahetuseks ennast jälle joone peale.

Päeval olen üritanud tööd teha - mis endiselt ei taha kuidagi õnnestuda, sest miski ei motiveeri ennast liigutama. Õhtud on möödunud raamatu lugemise tähe all - "Kummitus tapamasinas" Midsommeri mõrvalugudest ei taha kuidagi edeneda, kuigi eile läks asi juba päris põnevaks. Samas tuletab raamatukogu, mis puhkab kuni 6. augustini, meelde, et peaksin oma raamatud juba 27. juulil tagasi viima - ei tea, kas peaks nende juurde sisse murma või jätma raamatud ukse taha ootama? Ise olen otsustanud, et eiran seda ootamatut meeldetuletust ja järgin raamatute vahel olevat lugejapiletit, mille järgi on mul aega veel 9. augustini. Lugeda on mul jäänud veel kaks raamatut, millest ühte ("Tiibet, Tiibet. Ühe kadunud maa lugu") tahan kindlasti pikemalt süveneda.

Kommentaare ei ole: