reede, 25. detsember 2015

Ainus inimene, kes...

Mul on kuulmisega kõik korras. Täpselt samamoodi on mul kõik korras mõtlemis- ja analüüsivõimega. Kuuldes seda, mis toimus, nägemata seda, kes toimetas, jõudsin ma järeldusele, et ma tean, kes on see ainus inimene, kellel oleks olnud põhjust sedasi käituda. Põhjus on siinkohal võib-olla vale sõna, ajend oleks ehk parem sõna. Ja tean ma väga hästi, et ma kipun siinkohal tegema meelevaldseid või isegi kaugeleulatuvaid järeldusi. Sest tegelikult ma ju vaid kuulsin, ei näinud mitte midagi, ja sellele, mida ma kuulsin, võis olla ka mingi sootuks teine põhjendus. Aga, ma ei saa üle sellest mõttest, et ma tean seda ainsat inimest, kes oleks võinud niimoodi käituda. Iseäranis veel selles valguses, et ma ei tea, miks ta peaks sedasi tegema.

Kommentaare ei ole: