esmaspäev, 16. veebruar 2015

Otsustest ja sellest, mis neile järgneb

Taaskord oli see olukord - ma olin meeleheitel, kõigele käega löömas. Siis kirjutasin mõned kirjad. Ja ühte lauset kirja pannes, tuli korraga minuni teadmine selle kohta, mida ma teha tahan. Sain aru, kus on see väärtus minu elus, mida ma heal meelel nautida tahan.

Otsustasin siis, juba teab mitmendat korda ümber ja tulemus oli ootamatu. Ma tõesti olen jätkuvalt üllatunud, et on olemas selliseid inimesi. Ja jätkuvalt olen südamest tänulik, et on olemas selliseid inimesi. Lugeda läbi, mis ma kirjutanud on, teha üks kõne ja kõik mutrid saavadki tööle pandud.

Ja kõik see, mis edaspidi toimuma sai, oli taaskord vaid asjade jada, mis pidigi vist tulema?

Nii kummaline on see, et elu mind ikka tagasi kutsub, kuigi seekord olin vähe kindlama jalgealusega, kui tol teisel korral. Tookord olin mõtlemas tõesti musti ja masendavaid mõtteid. Aga nüüd ma neid ei mõelnud, lihtsalt tundsin, et pole vaja. Olin ju ka pisaraid valanud, kuigi suuresti vist põhjuseta, aga ega selline teadmine ei suutnud pisarate voolu peatada.

Ja tulemuseks oli hea, parem ja veelgi parem...

Kommentaare ei ole: