neljapäev, 12. veebruar 2015

Ma olen seda kõike juba kogenud

Kõik, mis sa teed, teed ikka endale. Täna sai just üks ring täis - minu 1. jaanuari iseenda soovide järgi talitamine, sai täna tasutud. Eks ma teadsin, et see aeg tuleb, või vähemalt aimasin, et ega ma niisama pääse. Ja tuligi hetk, tuligi "tasu" saamise tund.

Aga võib-olla oli seal 1. jaanuaris ka üks teine hetk, mil minu arvamust küsiti ja seetõttu asetati mind nende inimeste hulka, kelle arvamust hinnatakse. Ja nüüd siis sedasi, mina ja minu arvamus - rumal olin, kui arvasin, et mul võiks olla midagi kaasa rääkida, oi, kui rumal. 

Ja sain aru, et ma ei ole inimeses eksinud, see, mis ühes teises konfliktsituatsioonis pinnale ujus, on tõesti olemas. Ja eks ma siis edaspidi arvestan sellega, muud ei midagi.

Ja taaskord tuleb mul olla suurem inimene. Taaskord tuleb jätta tähele panemata, mida ühe väiklase inimese väike hing endast välja paiskab.

Kommentaare ei ole: