neljapäev, 26. veebruar 2015

Imeline oskus leida asendustegevus

Kuigi peaksin praegu aega ratsionaalselt kasutama ja tegelema töötegemisega, siis ikka ja aina, kui vaim pole valmis, leian ennast tegelemas asendustegevustega. Võib-olla on see vajadus leida see õige meeleseisund, et asjade kallale asuda, võib-olla on see lihtsalt vajadus "puhata ja mängida" ka vahetevahel, kui töö ennast uksest ja aknast sisse surub. Ma ei tea ja ega ma väga tahagi teada.

Seda tegutsemismalli ma väga analüüsima ei kipu, lihtsalt, olen tähele pannud, et on mingid hetked, kus aeg pressib peale ja mõistus ütleb, et tuleks tegeleda töötegemisega, mina aga leian, et ei ole miskit töötegemist, on veel mõtete kogumise aeg, on vaja tegeleda kõige muuga.

Nagu näiteks praegusel hetkel - oma mõtete kirjapanemine on suurepärane asendustegevus.

Kommentaare ei ole: