neljapäev, 17. juuli 2008

Kangelased

Milline oleks meie elu ilma kangelasteta? Ilmselt suhteliselt üksluine. Kui oma uuele kangelasele ütlesin, et ta mu silmis kangelase staatuse omandanud on, siis küsis ta kohe, et kes on minu eelmine ja järgmine kangelane. Peale päevast mõtlemist oskasin talle rääkida oma eelmisest kangelasest, kuid järgmise kohta ei osanud ma midagi öelda.

Kui mu uus kangelane kuulis, kes on minu silmis eelmisena kangelase tiitli omandanud ja miks, siis arvas ta, et tema sellest latist üle ei lähe. Seepeale pidin talle aga kinnitama, et ta on juba sellest üle läinud ja et põhjused on lihtsalt teistsugused.

Minu jaoks määratleb kangelaslikkuse konkreetne situatsioon või hoiak ja nii ei pruugi olla mõõdetavad tingimused, millega üks või teine inimene minu silmis lugupidamise ja imetluse "välja teenib".

Kommentaare ei ole: