esmaspäev, 24. september 2007

Teise Eesti maantee

Kogu aeg räägitakse Teisest Eestist. Laupäeval Palamusel käies tekkis mul Teise Eesti maantee assotsiatsioon. Põhjuseks see, et Tallinna ja Tartu maanteed peetakse Eestis üheks tähtsamaks. Mina olen seda teed (ka näiteks sellel suvel) vältinud.

Nüüd siis laupäeva varahommikul mõtlesin, et kell on alles nii vähe, et võiks ju vahelduseks ka mööda seda teed sõita. Mõeldud, tehtud. Laupäevane hommikutund ning suhteliselt hõre liiklus tagas selle, et "teravaid elamusi" sai tunda vaid paaril-kolmel korral, ülejäänud osa läbitavast vahemaast kulges suhteliselt pingevabalt.

Palamuselt tagasitulekuks valisin aga Piibe maantee, mis on justkui rohkem minu jaoks. Maantee valik õnnestus täielikult - polnud erilisi kihutajaid, keegi ei tulnud kurvis vastu ega teinud mingeid nappe möödasõitu. See viiski mu mõttele, et see oleks justkui Teise Eesti maantee - elu sellel kulgeb vaikselt ja turvaliselt, keegi ei pea kellelegi midagi tõestama.

Kommentaare ei ole: