kolmapäev, 12. september 2007

Sotsiaalne surve

Teema, kui selline, on päevakorral olnud juba mitmeid aegu. Ja ikka leidub mu elus sotsiaalne surve mingil teemal kellegi poolt. Mingi aeg tagasi oli minulegi surve avaldajaid ühel teemal. Siis läks veidi aega mööda ja surve kadus. Nüüd aga tuleb välja, et kui keegi surveavaldajatest ära kaob, tuleb mõni teine asemele. Kõige kummalisem on, kui Sind hakatakse "pöörama usku", millele vastupidiselt oled usukuulutajat terve elu toimimas näinud. Sellisel juhul pole survel mingit mõju - vaatad vaid irooniliselt ning muigad omaette.

Teisalt olen ma aga suures plaanis ikka selline inimene, kes peab leidma oma tee mingi tõe või asjani ja surveavaldamine mõjub hoopis pärssivalt - see tekitab trotsi ja vastumeelsust antud teema vastu. Seega - kui tahate, et ma midagi teeks või kuhugi oma tee leiaks, siis laske mul seda ise otsida ning leida, mõjutades ja veendes on edu saavutamise tõenäosus nullilähedane.

Kommentaare ei ole: