esmaspäev, 12. märts 2007

Kihutaja!

Te ju kõik teate, et ma olen ikka päris korralik ja liikluseeskirju arvestav liikleja (meie üldise liikluskultuuri(tuse) taustal)? Aga ühel kaunil kevadpäeval õnnestus mul Tallinna liikluses kihutada. Ei, ärge arvake, et olen oma kombeid muutnud ja korraga liiklushuligaaniks hakanud - asi seisnes hoopis selles, et tee ääres mõõtis politsei kiirust ning mina, kes ma kulgesin oma tavalises tempos (so lubatud kiirusega), sõitsin kõige kiiremini, kuna kõik ülejäänud autojuhid jalga kohe märgatavalt gaasipedaalilt tõstsid. See oli minu jaoks täiesti ootamatu kogemus - olla autoderivi eesotsas ja kohe kogu kahe ristmiku vahelise maa - tavaliselt võin ju valgusfoori tagant esimesena minema saada, kuid peagi avastan, et kõik minu taga olnud autod on juba kaugele ette ära tormanud.

Päris vahva oli olla lubatud sõidukiirusega kihutaja!

Kommentaare ei ole: