esmaspäev, 18. aprill 2016

Iseenda rumalusest aru saada

See lugu sai alguse minu peas. Lasin sealt läbi need pildid, mida olin teinud, ja korraga jäi mu mõte pidama selle pildi peale, mille olin ka teiste hulgas teinud.

Ja mõte jäi pidama seetõttu, et tegelikult tundus see olevat päris jabur - suure laeva ülemise teki peal päästerõngas. Mõtlesin, et kellele sellest abi küll olla võiks - kui keegi juba üle parda on, siis kiirused on nii suured, et selleks ajaks, kui päästerõngas vette jõuab, on see üle parda läinu juba ammu eemal ja tema juurde see päästerõngas niikuinii ei jõua.

Aga vaevalt jõudsin ma oma peas kõik sellised mõtted ära mõelda, kui korraga sain aru, iseenda rumalusest. Kui hoolikalt vaadata, siis on selle päästerõnga küljes poi, mis veega kokkupuutumisel peaks aktiveeruma. Ehk siis, selle päästerõnga eesmärk pole sugugi peamiselt olla abiks päästetavale, vaid siiski asukoha fikseerimine, sest selle poi järgi saab ju umbkaudu kindlaks teha päästetava asukoha. Samasugune funktsioon, nagu on nt GPS seadmetel nupul MOB.

Hea seegi, et ise oma rumalusest aru sain ja seda ilma peale kuulutama ei läinud. Nüüd võin vaid isekeskis muiata.

Kommentaare ei ole: